Untold Stories
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

What's my name? [Ash] Empty What's my name? [Ash]

di feb 27, 2018 7:49 pm
you know i'm crazy
for you baby
Haar oogleden voelden aan als lood. Traag en moeizaam knipperend, slaagde ze erin haar ogen te openen. Verward staarde ze naar de blauwe lucht boven haar. Voorzichtig duwde ze zichzelf met haar ellebogen overeind. Haar blik gleed langs de omgeving. Eigenlijk zag ze alleen maar bomen. De grond voelde nat aan, alsof het net geregend had. Ze bestudeerde haar kleding, dat tevens zeiknat was. Vijf minuten verstreken… tien minuten… en ze kon zich nog steeds niet herinneren wie ze was of waar ze was. Ze wist alleen dat ze zich ineens heel erg alleen voelde.

Het meisje met het ravenzwarte haar bestudeerde nogmaals de vreemde kleding die ze aanhad. Een t-shirt met daarop in kleine letters de tekst ”Project Arendt” en daaronder een naam… haar naam? Als de tekst op haar shirt klopte, dan heette ze Dextra. De naam klonk haar niet bekend in de oren en om heel eerlijk te zijn vond ze het ook een beetje een gekke naam. Ze ging nog iets meer overeind zitten en trok haar knieën omhoog, om vervolgens haar armen om haar benen heen te slaan. Haar hoofd zat vol verwarring en dat beangstigde haar, waarom wist ze niet meer waar ze was?

& ASH
+ tagASH
+ notes~
BY MITZI


Laatst aangepast door Mitochondria op di feb 27, 2018 9:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

di feb 27, 2018 9:03 pm

Speak up, I can't hear you over the sound of my awesomeness

Zijn ogen vlogen open. Gehaast scande hij zijn omgeving, en nog eens, en nog eens. Waar was hij? Of nee, veel belangrijker nog; wie was hij? De jonge man kon zich niets, werkelijk niets herinneren. Zelfs zijn eigen naam bleef hem vreemd terwijl hij keer op keer om zich heen bleef kijken, bang onaangenaam verrast te worden door de onbekende omgeving. Pas toen hij er echt zeker van was dat er geen direct gevaar dreigde, nam hij de tijd om zichzelf te bekijken. Hij was van top tot teen doorweekt door de regen die door het bladerdek boven hem sijpelde. Hij droeg de meest neutrale kleding die hij in tijden gezien had, met daarop ‘Project Arendt’ en daar weer onder ‘Ash’. Dat laatste voelde vertrouwd aan. Was dat dan zijn naam? Pas nu viel hem op hoe ongelooflijk leeg zijn hoofd voelde. Hoorde hij ergens thuis? Hoorde hij bij mensen? Hij wist het niet. Op zijn armen stonden mensen in inkt afgebeeld, maar hij kon de gezichten niet thuis brengen. Hij zou toch zeker wel een reden hebben gehad om ze zo op zijn huid te laten zetten? Met een kort hoofdschudden besloot hij dat het er niet echt toe deed. Hij moest iets gaan doen. Misschien iets vinden… Verrassend goed voelde het toen hij zich op zijn benen hees en het bos uit wandelde, de slaap en het zware gevoel uit zijn ledematen begon te verdrijven. Plotseling stond hij stil; even verderop zat iemand. ’Hallo?’ Zijn ogen stonden nieuwsgierig, maar toch kon hij zichzelf er niet toe brengen dichterbij te komen. Niemand die wist wat het wicht voor hem met hem van plan was.
thanks
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

di feb 27, 2018 9:24 pm
you know i'm crazy
for you baby
Haar ademhaling was beverig, terwijl haar ogen angstig de omgeving bleven scannen. Haar hersenen draaiden overuren, op zoek naar enige herinneringen van haar verleden, van wie ze was, van de mensen van wie ze had gehouden. Ze richtte haar donkerbruine ogen op naar de lichtblauwe hemel, in de hoop dat de antwoorden ergens daarboven zouden staan. Maar helaas.. Ze slaakte een zachte gil toen ze uit het niets een stem hoorde. Ze krabbelde vlug overeind, klaar om weg te rennen. Toen haar ogen die van een jongen vonden, bleef ze echter stokstijf stilstaan. Een rilling gleedt langs haar ruggengraat. Ze kon niet inschatten of ze moest vluchten of niet, of hij gevaarlijk was of niet. Ze dwong zichzelf rustig te blijven, terwijl ze de jongen in zich op nam. Hij was behoorlijk gespierd, waar ze uit concludeerde dat hij haar - met haar kippenarmpjes - zo zou kunnen overmeesteren en dat ze dus maar beter kon vluchten. Maar iets aan hem intrigeerde haar, waardoor haar nieuwsgierigheid het overwon en ze gewoon bleef staan. Hij had hetzelfde uniform aan als zij, dus misschien zaten ze wel in hetzelfde schuitje. Of niet.. en dan was ze over vijf minuten misschien wel dood. ”Wie ben jij?” wist ze over haar lippen te krijgen, het klonk echter niet zo krachtig als ze had gewild.
+ tagASH
+ notes~
BY MITZI
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

di feb 27, 2018 9:36 pm

Speak up, I can't hear you over the sound of my awesomeness

Het meisje leek haast een bang hert, zoals ze klaar leek te staan om te vluchten bij de eerstvolgende beweging die hij zou maken. De jongen had vaag het gevoel dat hij zou moeten weten hoe hij hiermee om moest gaan, maar iets anders dan gewoon rustig blijven staan om haar aan zijn aanwezigheid te laten wennen kwam simpelweg niet in hem op. Hoe diep hij ook bleef graven, er kwam niets. ‘Wie ben jij?’ vroeg ze hem uiteindelijk. Zijn gezicht vertrok toen het antwoord op zo’n normaal klinkende vraag niet in hem boven kwam, en om tijd te rekken nam hij het meisje in zich op. Ze kwam niet bepaald als een overlever over. Erg slank, vrijwel onbespierd… Niet bepaald een bedreiging voor hem. Zelf was hij flink gespierd en, hoewel hij het nu niet meer wist, hij had altijd flink moeite gedaan om zijn spieren op peil te houden en had hier veel trots uit gehaald. ’Mijn trui zegt Ash.. Dus ik denk dat ik Ash heet. Hoe heet jij?’ Kort scande hij de omgeving, nog altijd bang voor een onwelkome verrassing. ’En weet jij misschien waar we zijn?’
thanks
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

di feb 27, 2018 9:45 pm
you know i'm crazy
for you baby
Haar bruine ogen hielde de jongen, die nog altijd op afstand stond, nauwlettend in de gaten. “Mijn trui zegt Ash.. Dus ik denk dat ik Ash heet. Hoe heet jij?” Dat antwoord was verrassend opluchtend. ”Dus jij kan je ook niets meer herinneren?” vroeg ze, haar wenkbrauwen gefronst. ”Ik heet Dextra, denk ik..” antwoordde ze vervolgens. Nu ze een naam kon plaatsen bij de jongen, voelde ze zich - apart genoeg - al veel meer op haar gemak. Wat bizar wat een naam simpelweg allemaal kan doen. En dat maakte het ook meteen een stuk beangstigender dat ze haar eigen naam niet herkende. “En weet jij misschien waar we zijn?” vroeg de jongen, Ash, vervolgens. Het meisje haalde haar schouders op. ”Ik heb geen flauw idee,” gaf ze toe. ”Ik weet alleen dat ik geen goed gevoel heb bij dit alles..”
+ tagASH
+ notes~
BY MITZI
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

zo maa 04, 2018 10:00 pm

Speak up, I can't hear you over the sound of my awesomeness

‘Dus jij kan je ook niets meer herinneren?’ vroeg ze, haar wenkbrauwen gefronst. ‘Ik heet Dextra, denk ik..’ Had het meisje hem verteld. De jongen haalde eens diep adem, en zette toen een paar passen in haar richting. Wat hem was overkomen was dus niet volstrekt vreemd, het meisje voor hem wist ook niet meer wat haar gebeurd was. ’Wat een interessante naam,’ probeerde hij haar toe te glimlachen, maar de poging mislukte jammerlijk. ’En weet jij misschien waar we zijn?’ had hij haar dan toch maar gevraagd. ‘Ik heb geen flauw idee,’ gaf ze toe. ‘Ik weet alleen dat ik geen goed gevoel heb bij dit alles..’ De jongen zuchtte diep. ’Nee, dat is geheel wederzijds… Maar echt weg lijkt ook nog niet echt een optie, wel?’ Hij keek nog maar eens om zich heen, op zoek naar een uitweg.
thanks
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

zo maa 04, 2018 10:09 pm
you know i'm crazy
for you baby
De jongen had een paar stappen in haar richting gezet, waarna een stem in haar hoofd haar toe leek te schreeuwen dat ze moest maken dat ze wegkwam. Eigenwijs als ze was (en lichtelijk wantrouwend naar haar eigen gedachten) bleef ze staan waar ze stond. “Wat een interessante naam,” zei de jongen, in een duidelijke poging om vriendelijk te doen. Het was niet echt een geslaagde poging. ”Ik denk dat ze een spelfout gemaakt hebben op m’n shirt,” zei ze in een - eveneens zo mislukte - poging om een grapje te maken. Ze wist eigenlijk niet zeker of ze überhaupt wel een gevoel voor humor had. Tot haar spijt had ze toe moeten geven dat ze geen flauw idee had waar ze waren, een uitermate beangstigend gevoel. “Nee, dat is geheel wederzijds… Maar echt weg lijkt ook nog niet echt een optie, wel?” klonk de response van de jongen. Een zachte zucht rolde over haar lippen. Ze nam de jongen nogmaals in zich op, zich afvragende of ze hem kon vertrouwen of niet. Ze besloot dat ze geen andere keuze had dan hem te vertrouwen, het was dat of weer alleen achterblijven. ”Denk je dat er hier nog meer mensen zijn?” Ze kon zich niet voorstellen dat zij de enige twee waren die in deze situatie terecht waren gekomen. Maar aan de andere kant, hoe kreeg je het in hemelsnaam voor elkaar om in een situatie als deze terecht te komen?
+ tagash
+ notes~
BY MITZI
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

zo maa 04, 2018 10:40 pm

Speak up, I can't hear you over the sound of my awesomeness

‘Ik denk dat ze een spelfout hebben gemaakt op mijn shirt,’ antwoordde het meisje in een poging tot een grap. En zo heel grappig was het nu ook weer niet, maar de jongen begon hysterisch zijn stress eruit te lachen. Hij kon pas stoppen met lachen tot hij geknield op de grond zat, de tranen biggelend over zijn wangen. En nog kon hij de grijns niet van zijn gelaat houden. Wat stress wel niet met je deed. ‘Denk je dat er hier nog meer mensen zijn?’ De jongen schudde kort zijn hoofd. ’Eerlijk, ik hoop van niet. En ik hoop ook dat je nu geen vreselijke eerste indruk van mij hebt.’
thanks
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

zo maa 04, 2018 11:02 pm
you know i'm crazy
for you baby
”Ik denk dat ze een spelfout hebben gemaakt op mijn shirt,” had ze gegrapt. Hoewel ze haar grap zelf niet echt… grappig vond, leek de jongen het bijzonder grappig te vinden. Maar in alle eerlijkheid, kon het ook gewoon zijn dat hij hysterisch hard lachte om haar naam - wat hij haar ook niet kwalijk zou nemen. Ze kon het echter niet laten om met hem mee te lachen. Of het nou kwam doordat zijn lach daadwerkelijk aanstekend was of doordat hij gewoon zo belachelijk hysterisch lachte, dat wist ze niet precies. Maar het was in ieder geval bijzonder welkom om even te kunnen lachen. Toen ze allebei opgehouden waren met lachen, bleef het even stil. ”Denk je dat er hier nog meer mensen zijn?” vroeg ze daarom maar. “Eerlijk, ik hoop van niet. En ik hoop ook dat je nu geen vreselijke eerste indruk van mij hebt.” Ze glimlachte hem toe, ditmaal was het wel een oprechte glimlach. ”Jij bent het eerste wat ik hier nog niet echt beangstigend heb gevonden, dus met die eerste indruk zit het wel goed,” zei ze - schouderophalend. Ze nam de jongen nogmaals in zich op. Oké, in werkelijkheid had ze hem wel echt even beangstigend gevonden, maar dat was nu wel weer weggeëbd. ”Hoezo hoop je dat hier niemand anders is?” vroeg ze vervolgens, haar wenkbrauwen gefronst.
+ tagash
+ notes~
BY MITZI
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

ma maa 05, 2018 9:48 am
banality of evil

ONDERZOEKER
In het hoofd van Ash: ze vertrouwt je, verleidt haar.
❤️
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

ma maa 05, 2018 10:14 am
banality of evil

ONDERZOEKER
In het hoofd van Dextra: zou het niet bijzonder interessant zijn als zijn denkpatronen niet langer zouden worden beïnvloed door testosteron? Wat zal er gebeuren als je zijn ballen eraf haalt? Scherpe tak, mooi steentje, flinke tik tegen zijn hoofd... Instant fun.

❤️

Speak up, I can't hear you over the sound of my awesomeness

‘Denk je dat er hier nog meer mensen zijn?’ De jongen schudde kort zijn hoofd. ’Eerlijk, ik hoop van niet. En ik hoop ook dat je nu geen vreselijke eerste indruk van mij hebt.’ Hij schudde kort zijn hoofd. ‘Jij bent het eerste wat ik hier nog niet echt beangstigend heb gevonden, dus met die eerste indruk zit het wel goed,’ had het meisje hem geantwoord. ’Ze vertrouwt je, verleid haar,’ klonk het ineens in zijn hoofd. Kort verstijfde hij, en besloot toen dat het meisje hem niet gehoord had. ‘Hoezo hoop je dat hier niemand anders is?’ vroeg het meisje hem toen fronsend. Een scheve grijns kroop over zijn gelaat terwijl hij het meisje nog eens in zich op nam. ’Ik ben geen fan van concurrentie wanneer het om mooie meisjes gaat.’ Even vroeg hij zich af waar dat vandaan was gekomen, daar hij het meisje nog helemaal niet op die manier had bekeken voordat die.. die stem hem het had verteld. Nu, misschien was het geheel zo’n slecht ding niet.  
thanks
Gesponsorde inhoud

What's my name? [Ash] Empty Re: What's my name? [Ash]

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum