Untold Stories
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Fuck this shit I'm out || &Matteo

di feb 27, 2018 7:03 pm

i desire the things  
that will destroy me in the end
Verdwaasd keek het meisje de kamer rond, voelde eens aan haar strak naar achter getrokken haar en bedacht zich dat als haar haar nog goed zat, het vast allemaal zo erg nog niet kon zijn. Echter was de kamer haar compleet onbekend, had ze een vreselijke kotskleurige trui aan… fuck. Als een klap in haar gezicht kwam alles terug; ze was op een eiland, deed mee aan een experiment, haar familie had haar opgegeven… En die familie kon ze zich niet eens meer herinneren. Het geheel was zwaar treurig, maar het betekende ook dat ze hier kon doen en laten wat ze wilde, met wie ze maar wilde. Of hoe ze maar wilde… Zou ze aan drugs kunnen komen? Nee, dat ging de eikels van het experiment vast ook te ver. Ze had naast haar eerste ontmoeting ivm de uitleg van het experiment geen contact meer gehad met het personeel van het eiland, maar iedereen die haar in een trui als deze hees was voor haar automatisch een enorme eikel. Met een zucht zwaaide ze haar benen over de rand van het bed, stond zwierig op en beende de hut uit. Wat dat verdomde experiment verder in mocht houden, daar zou ze vanzelf wel achter komen, maar zo zonder ouderlijk toezicht, dan was het op zijn minst tijd voor een beetje fun. En in die eerste vier meter buiten haar hut dat ze zich nog aan het bedenken was wat je moest eten om in de kleur van haar trui te kotsen, tikte ze haar schedel meteen tegen die van iemand anders. Mooi man, lekkere binnenkomer. ’Sorry man, ik zag je niet. Iets met de kleur van deze vreselijke trui.’
BUT WHAT IS A LIFE WITHOUT REGRETS
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

di feb 27, 2018 8:00 pm
Dit was zo ongeveer al het vijfde rondje wat hij gelopen had door het kleine “dorpje” wat gebouwd was voor het experiment waar hij door zijn zogenaamde familie voor opgegeven was. Hij betwijfelde zeer of hij daadwerkelijk opgegeven was door zijn familie, voor hetzelfde geldt was hij al zijn hele leven een proefkonijn. Wat voor familie zou in hemelsnaam een familielid hiervoor opgeven? Hij slaakte het zucht. Matteo had de hoop gehad dat het wandelen zijn gedachten goed zou doen, dat hij de situatie positiever in zou gaan zien. Maar dat was helaas niet het geval.

Enkele keren had hij overwogen om verder het eiland op te gaan, maar eigenlijk durfde hij dat toch niet. Hij had al meerdere malen bewakers gezien en hij wist – door hun brandende blikken – dat ze hem ook gezien hadden. Ze hadden stuk voor stuk wapens aan hun riemen hangen, wat de situatie niet echt veel vrolijker maakte. Als we meedoen aan een vreedzaam experiment? Waarom zijn er dan bewapende bewakers op het eiland?

In gedachten verzonken liep de jongen langs de hutjes. Hij moest een kreet onderdrukken toen hij plots met zijn hoofd tegen dat van iemand anders aanbotste. Hij fronste zijn wenkbrauwen, terwijl hij het meisje voor hem bestudeerde, maar wist al gauw een vriendelijke glimlach op zijn gelaat te toveren. “Sorry man, ik zag je niet. Iets met de kleur van deze vreselijke trui.” Hij verraste zichzelf ietwat door hardop om die opmerking te moeten lachen. Ze had wel een punt, de trui die ze aanhad kon echt niet. ”Je weet dat er ook andere kleren in je hut liggen, hè?” zei hij, met zijn – duidelijk aanwezige – Italiaanse accent. Hij stak zijn hand naar het meisje uit. ”Matteo.”
This is how to be a heartbreaker boys they like a little danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you how to be a heartbreaker boys they like the look of danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you at least I think I do
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

di feb 27, 2018 8:36 pm

i desire the things
that will destroy me in the end
’Sorry man, ik zag je niet. Iets met de kleur van deze vreselijke trui.’ Ze haalde verontschuldigend haar schouders op en toverde iets op haar gezicht waarvan ze hoopte dat het op een ontwapenende glimlach leek. De jongen leek er gelukkig niet zoveel aan over te hebben gehouden. Na haar opmerking begon hij te lachen, en het duurde niet lang tot Nessie vrolijk met hem mee deed. Het deed haar goed de spanning van de afgelopen dag en nacht er even uit te lachen, even aan iets compleet anders te kunnen denken, en ja, toegegeven, het was ook gewoon goed om even contact te hebben met een ander mens dat tenminste wel van vlees en bloed leek. Niet zoals die robots van het experiment. ‘Je weet dat er ook andere kleren in je hut liggen, hè?’ sprak de jongen met een charmant Italiaans accent. ‘Matteo,’ stelde hij zich voor. De brunette moest zich even herstellen van haar openhangende mond, en begon toen enthousiast Matteo zijn hand op en neer te pompen. ’Officieel is het Rayanna Nessa Tremblay, maar je kunt er alles van maken dat je leuk vindt. Rey, Nessie… En boy you’re charming, help me even.’ Zijn hand nog steeds vast sleurde ze hem mee in de richting van de deur van haar hut, de hut door, naar de kledingkast in de slaapkamer. ’Andere kleding! Dat ik daar niet aan heb gedacht…’ sprak ze hem toe terwijl ze zijn hand losliet en de kledingkast opentrok. ’Heeft het allemaal dit afschuwelijke logo?’ klonk haar stem opnieuw toen ze hem een hemelsblauw shirt voorhield. ’Is dit een verbetering?’ Een zeegroen shirt ditmaal. Nessa had haar hele leven al een soort probleem; ze wist wat ze vreselijk vond, ze wist wat ze geweldig vond, maar daartussenin zat een enorm grijs gebied waar ze eigenlijk niets mee kon. Daar had ze de hulp van deze charmante gast voor nodig.
BUT WHAT IS A LIFE WITHOUT REGRET
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

di feb 27, 2018 8:54 pm
“Officieel is het Rayanna Nessa Tremblay, maar je kunt er als van maken dat je leuk vindt. Rey, Nessie…” stelde het meisje zich voor, terwijl ze - misschien iets te - enthousiast zijn hand schudde. “En boy you’re charming, help me even,” vervolgde ze. Voordat Matteo überhaupt antwoord kon geven, werd hij al meegesleurd haar hut in. Hij had een vaag vermoeden - een vleugje van een herinnering - dat hij wel vaker door een meisje mee een kamer in gesleurd was, maar nooit één minuut na een ontmoeting. En waarschijnlijk had dit meisje hele andere doeleinden, hoogstwaarschijnlijk zou ze hem nu niet meteen haar bed in sleuren. Hij wist eigenlijk ook niet of hij dat jammer moest vinden of niet.

Ze sleepte hem daarentegen wel degelijk mee naar haar slaapkamer, maar stopte bij haar kledingkast. “Andere kleding! Dat ik daar niet aan heb gedacht…” Hij keek met één opgetrokken wenkbrauw en een schuine glimlach toe hoe ze haar kledingkast open trok. ”Het verbaast me vooral dat iets anders aantrekken niet het eerste was wat je dacht, bij het zien van dat shirt,” zei hij grinnikend. “Heeft het allemaal dit afschuwelijke logo?” sprak Rey, terwijl ze een hemelsblauw shirt omhoog hield. “Is dit een verbetering?” Met een overdreven gebaar legde de jongen een hand op zijn kin, terwijl hij eerst langdurig het shirt bestudeerde en daarna het meisje - wellicht iets te lang - in zich op nam. ”Om eerlijk te zijn denk ik dat elk kledingstuk in die kast een verbetering zal zijn,” antwoordde hij met een sarcastisch lachje. Waarna hij ietwat serieuzer antwoordde met: ”maar het is absoluut een verbetering, die kleur past bij je.” Hij wist eigenlijk helemaal niet zeker of die kleur bij haar paste, want daar had hij helemaal geen verstand van, maar instemmen leek hem in dit geval het beste idee - ze had het shirt immers zelf uitgekozen.
This is how to be a heartbreaker boys they like a little danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you how to be a heartbreaker boys they like the look of danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you at least I think I do
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

di feb 27, 2018 9:17 pm

i desire the things
that will destroy me in the end
‘Het verbaast me vooral dat iets anders aantrekken niet het eerste was wat je dacht, bij het zien van dat shirt,’ grinnikte de charmante italiaan haar toe. Matteo. Ergens was hij heel typisch, en ergens was hij precies wat ze even nodig leek te hebben. Op wat voor manier, daar was de brunette nog niet geheel achter. ’Het eerste dat ik me nu afvraag, is waarom ik dit kotskleedje überhaupt nog aan heb,’ glimlachte ze hem toe, waarna ze het shirt over haar hoofd trok en in de prullenbak in de hoek smeet. Ze raapte het hemelsblauwe shirt van de grond en bekeek het nogmaals, geheel niet gegeneerd nu ze in haar bh en blauwe jeans voor de jongens stond. ‘Om eerlijk te zijn denk ik dat elk kledingstuk in die kast een verbetering zal zijn, maar het is absoluut een verbetering, die kleur past bij je.’ Ze keek hem grijnzend aan. ’Heb jij daar eigenlijk wel echt verstand van, of murmel je maar wat dat in mijn straatje lijkt te passen?’ Het blauwe shirt werd naar het bed geworpen en ze draaide zich met haar rug naar hem toe om de andere shirts in de kast te bekijken. Mosterdgeel, rotsgrijs, mosgroen.. de jongen had gelijk.
Alles in deze kast was beter dan wat ze net had uitgetrokken.
BUT WHAT IS A LIFE WITHOUT REGRET
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

di feb 27, 2018 9:34 pm
“Het eerste dat ik me nu afvraag is waarom ik dit kotskleedje überhaupt nog aan heb,” had het meisje gezegd, terwijl ze haar shirt over haar hoofd trok. Matteo trok even verrast zijn wenkbrauwen op, verbaasd over de schijnbaar missende gène van het meisje. Hij probeerde zo lang als mogelijk zijn ogen op het gezicht van het meisje gericht te houden, als een ware gentleman. Maar hij moest toegeven dat dat lastiger was dan gedaan. Hij brabbelde daarom maar wat over dat het wel een kleur was die bij haar paste, meer voor zijn eigen afleiding dan om een antwoord op haar te geven. Echter, was het niet echt een geschikte afleiding. Gezien dat hij ineens toch zijn blik op het lichaam van het meisje richtte - geheel per ongeluk natuurlijk. “Heb jij daar eigenlijk wel echt verstand van, of murmel je maar wat dat in mijn straatje lijkt te passen?” Ha, busted. Hij keek haar met een schaapachtige glimlach aan. ”Oké, ik moet toegeven dat ik daar echt geen verstand van heb. Maar, het blijft een verbetering,” lachte hij. ”Wie weet had ik er wel heel veel verstand van, maar ben ik dat allemaal kwijtgeraakt door dit experiment.”
This is how to be a heartbreaker boys they like a little danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you how to be a heartbreaker boys they like the look of danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you at least I think I do
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

di feb 27, 2018 9:52 pm

i desire the things
that will destroy me in the end
Nessa haalde het mosterdgele shirt uit de kast en wierp die ook op het bed. Die zou ze dan maar aantrekken. Vervolgende draaide ze zich om naar de jongen achter haar, waarna ze hem schaamteloos in zich op begon te nemen. Ze had absoluut de juiste uitgekozen om een head-five te geven, dat kon ze niet ontkennen. Ergens deed deze situatie een belletje rinkelen, maar ze kon de herinnering maar niet naar boven halen. Iets voor latere zorg dus. ‘Oké, ik moet toegeven dat ik daar echt geen verstand van heb. Maar, het blijft een verbetering,’ lachte hij. ‘Wie weet had ik er wel heel veel verstand van, maar ben ik dat allemaal kwijtgeraakt door dit experiment.’ Toen ze ook nog eens gelijk bleek te hebben begon ze hard te lachen. ’Ocharme, zomaar je hiervoor toch al niet bestaande kledingsmaak kwijt… Lijkt me sterk als ik het nog steeds voor elkaar krijg om de goed uitziende gasten als eerste tegen het lijf te lopen…’ Toen trok haar gezicht in een scheve grijns en porde ze de jongen in zijn buik, in de beweging een stap dichterbij zettende. ’Of wilde je zeggen dat ik mijn smaak in mannen eigenlijk ook compleet kwijt ben en je alleen maar flink knap lijkt? In mijn hoofd?’ Haar mond vormde kort een perfecte ‘o’. ’Of misschien ben jij je smaak in vrouwen wel kwijt, en vraag je je nu af waarom je bij een lelijk mokkel in haar hut staat. Oh! Of misschien val je nu ineens op mannen. Of deed je dat hiervoor misschien ook al…’ Ondertussen had ze hem nog een keer of tien in zowel zijn borst als zijn buik geprikt, als om haar woorden kracht bij te zetten. ’Zoveel mogelijkheden!’ exclameerde ze terwijl ze zich achterover op haar bed liet vallen.
BUT WHAT IS A LIFE WITHOUT REGRET
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

di feb 27, 2018 10:10 pm
“Ocharme, zomaar je hiervoor toch al niet bestaande kledingsmaak kwijt… Lijkt me sterk als ik het nog steeds voor elkaar krijg om de goed uitziende gasten als eerste tegen het lijf te lopen…” Plots stond het meisje een stuk dichterbij, terwijl ze hem in zijn buik porde. “Of wilde je zeggen dat ik mijn smaak in mannen eigenlijk ook compleet kwijt ben en je alleen maar flink knap lijkt? In mijn hoofd?” Hij trok zijn wenkbrauwen op en sloeg zijn armen over elkaar. ”Als ik daarmee mijn kledingsmaak terug bent, dan wil ik inderdaad best beweren dat jij last hebt van waanbeelden en dat je eigenlijk helemaal geen smaak in mannen hebt,” antwoordde hij met een grijns, die alleen maar breder werd naarmate de brunette hem vaker porde. “Of misschien ben jij je smaak in vrouwen wel kwijt, en vraag je je nu af waarom je bij een lelijk mokkel in haar hut staat. Oh! Of misschien val je nu ineens op mannen. Of deed je dat hiervoor misschien ook al…” Matteo schudde lachend zijn hoofd, hij kon geen woord tussen de woordenstroom van het meisje inbrengen. “Zoveel mogelijkheden!” klonk het vervolgens, terwijl het meisje zich achterover op het bed liet vallen.

Matteo leunde tegen haar kledingkast aan, zijn blik gericht op het meisje. Het koste hem meer moeite dan hij toe zou willen geven om te blijven staan waar hij stond. Maar hij kon het niet maken om nu al bovenop haar te duiken. Dus besloot hij de hoeveelheid mogelijkheden maar wat voor haar te beperken. ”Ik ben dan misschien mijn kledingsmaak kwijt, maar ik weet vrij zeker dat ik mijn smaak in vrouwen niet kwijt ben,” zei hij, met een knipoog. ”Maar mannen zijn inderdaad ook wel leuk,” zei hij er met een speelse grijns achteraan. .
This is how to be a heartbreaker boys they like a little danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you how to be a heartbreaker boys they like the look of danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you at least I think I do
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

zo maa 04, 2018 9:45 pm

i desire the things  
that will destroy me in the end
‘Als ik daarmee mijn kledingsmaak terug bent, dan wil ik inderdaad best beweren dat jij last hebt van waanbeelden en dat je eigenlijk helemaal geen smaak in mannen hebt,’ greens de jongen haar toe, terwijl de brunette hem maar in zijn buik en borst bleef porren. ’ Of misschien ben jij je smaak in vrouwen wel kwijt, en vraag je je nu af waarom je bij een lelijk mokkel in haar hut staat. Oh! Of misschien val je nu ineens op mannen. Of deed je dat hiervoor misschien ook al…’ ging ze onverstoorbaar verder met praten. ’Zoveel mogelijkheden!’ exclameerde ze dramatisch, waarna ze zich achterover op het bed liet vallen.
Ergens tot haar teleurstelling bleef de jongen tegen haar kledingkast geleund… Als hij geen gebruik maakte van de gelegenheid, dan moest ze het moment maar afsluiten. Met een simpele beweging kwam ze overeind en trok het mosterdgele shirt over haar hoofd.
‘Ik ben dan misschien mijn kledingsmaak kwijt, maar ik weet vrij zeker dat ik mijn smaak in vrouwen niet kwijt ben,’ zei hij, met een knipoog. Een kleine blos verscheen op haar wangen.  ‘Maar mannen zijn inderdaad ook wel leuk,’ voegde de jongen er aan toe. Ness sperde haar ogen wijd open. ’Ook jongens? Bi? Wat… hoogst interessant…’ voegde ze er grinnikend aan toe, terwijl ze Matteo nog eens goed bekeek. ’Moesten we dan niet iets voor je uitzoeken buiten? Of ligt je voorkeur toch bij dames…?’ Met een schuine glimlach om haar lippen stond ze op en liep tot vlak voor de jongen. ’Zeg het maar,’ fluisterde ze in zijn oor, en dook toen langs hem heen de slaapkamer uit.
BUT WHAT IS A LIFE WITHOUT REGRET
[/b]
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

zo maa 04, 2018 9:58 pm
”Maar mannen zijn inderdaad ook wel leuk,” had hij gezegd, een schuine grijns speelde rond zijn lippen. Hij merkte op dat de ogen van het meisje bij die woorden verwijdden, waardoor hij alleen nog maar breder grijnsde. “Ook jongens? Bi? Wat… hoogst interessant…” klonk haar antwoord. “Moesten we dan niet iets voor je uitzoeken buiten? Of ligt je voorkeur toch bij dames…?” Matteo nam het meisje in zich op, toen ze overeind kwam. Hij vond het toch uiterst… spijtig dat ze haar shirt weer aan had getrokken. Ness was vlak voor hem komen te staan en hij kon zijn ogen niet van haar afhouden. “Zeg het maar,” haar stem klonk als een zachte fluistering in zijn oor en even liep er een kleine rilling langs zijn ruggenwervel. Voordat hij überhaupt antwoord kon geven, was ze de kamer al uitgedoken. ”Oh, dus mevrouw komt erachter dat ik bi ben en heeft meteen geen interesse meer?” riep hij haar lachend achterna. Hij schudde even lachend zijn hoofd, alvorens haar achterna te gaan. ”Of wil je nu mijn slaapkamer zien?” vervolgde hij, grijnzend.  
This is how to be a heartbreaker boys they like a little danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you how to be a heartbreaker boys they like the look of danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you at least I think I do
Blue
Blue
Admin
Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 24
Woonplaats : H'sum

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

zo maa 04, 2018 10:14 pm

i desire the things
that will destroy me in the end
‘Ik ben dan misschien mijn kledingsmaak kwijt, maar ik weet vrij zeker dat ik mijn smaak in vrouwen niet kwijt ben,’ zei hij, met een knipoog. Een kleine blos verscheen op haar wangen. ‘Maar mannen zijn inderdaad ook wel leuk,’ voegde de jongen er aan toe. Ness sperde haar ogen wijd open. ’Ook jongens? Bi? Wat… hoogst interessant…’ voegde ze er grinnikend aan toe, terwijl ze Matteo nog eens goed bekeek. ’Moesten we dan niet iets voor je uitzoeken buiten? Of ligt je voorkeur toch bij dames…?’ Met een schuine glimlach om haar lippen stond ze op en liep tot vlak voor de jongen. ’Zeg het maar,’ fluisterde ze in zijn oor, en dook toen langs hem heen de slaapkamer uit. Een zacht gegrinnik verliet haar mond. ‘Oh, dus mevrouw komt erachter dat ik bi ben en heeft meteen geen interesse meer?’ Werd haar lachend achterna geroepen. ’Oh, maar maak je daar maar geen zorgen om,’ riep ze lachend terug. ’Ik zou me meer zorgen maken om of ik er nu geen trio van wil maken… met twee mannen wel te verstaan.’ ‘Of wil je nu mijn slaapkamer zien?’ Even ging de brunette al verrast wat rechterop staan. ’Jouw slaapkamer…? Ja. Ja! Die wil ik zien!’ Met een grote grijns draaide ze zich naar de jongen om. ’Is hij mooier dan die van mij?’ grinnikte ze hem toe.
BUT WHAT IS A LIFE WITHOUT REGRET
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

zo maa 04, 2018 10:50 pm
“Oh, maar maak je daar maar geen zorgen om,” werd er lachend teruggeroepen. “Ik zou me meer zorgen maken om of ik er nu geen trio van wil maken… met twee mannen we te verstaan.” Matteo kon een lach niet onderdrukken. ”Ach, maar ik ben altijd in voor een trio,” antwoordde hij grijnzend. ”Dus als jij nou eens een leuke jongen uitzoekt…” voegde hij eraan toe. De vraag of ze nu zijn slaapkamer wilde zien, werd verrassend enthousiast beantwoord. “Jouw slaapkamer…? Ja. Ja! Die wil ik zien!” Ness had zich met een grote grijns naar hem toegedraaid. “Is hij mooier dan die van mij?” Hij trok zijn wenkbrauwen op en lachte. ”Nou, ik weet niet of ik daar nou wel zo’n goed oordeel over kan vellen. Immers heb ik ook geen kledingsmaak, aldus sommige mensen,” zei hij plagend. Hij raakt met zijn hand kort haar heup aan, alvorens haar te passeren en haar hut uit te lopen. Eenmaal buiten draaide hij zich naar haar om en spreidde zijn armen. ”Kom, dan mag je zelf bepalen of hij mooier is dan de jouwe,” zei hij met een speelse grijns.
This is how to be a heartbreaker boys they like a little danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you how to be a heartbreaker boys they like the look of danger we'll get him falling for a stranger a player, singing I lo-lo-love you at least I think I do
Gesponsorde inhoud

Fuck this shit I'm out || &Matteo Empty Re: Fuck this shit I'm out || &Matteo

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum