Untold Stories
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Nice weather, huh? [Jayda]

vr maa 02, 2018 6:32 pm
we don't have the time to be sorry
so baby be the life of the party

De lange, slanke brunette liep langs de kust van het voor haar nog onbekende “eiland”. Om eerlijk te zijn wist ze niet eens zeker of het wel echt een eiland was. Ze had geen flauw idee wie ze was, waar ze was of wat er precies allemaal aan de hand was. Haar “ouders” hadden haar opgegeven voor een “experiment” en nu moest ze meedoen aan opdrachten om weer terug te komen bij haar “familie”… haar verwarring was duidelijk te merken aan de hoeveelheid worden die ze tussen aanhalingstekens zette. Een zucht rolde over haar lippen. Ze was hier nu al enkele dagen en had wel een aantal mensen ontmoet, maar nog geen enkele vriend gemaakt. Ze had geen flauw idee hoe andere mensen dachten over het hele experiment, of ze er überhaupt wel iets van geloofden. Veel verder dan een simpel “lekker weertje vandaag hè” was ze niet gekomen. Ze haalde een hand door haar lange haar en bleef staan. Ze was zich akelig bewust van de ogen die op haar gericht waren, van de bewakers. De lange, brede mannen met wapens om hun middel. Welk “vreedzaam” experiment had nou bewakers nodig? Ze liet zichzelf op de grond zakken, en veegde met haar handen door het zand.  
rebecca
TAG: JAYDA

Hera
Hera
Admin
Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 02-03-18

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Re: Nice weather, huh? [Jayda]

vr maa 02, 2018 8:44 pm

   

   De roodharige tiener liep een beetje onzeker rond. De afgelopen dagen had ze met dubbele gevoelens geworsteld. Het was de bedoeling om zo snel mogelijk terug te gaan naar je familie. Maar in hoeverre is teruggaan en fijne gedachte als je familie de oorzaak is dat je hier zit. Of eigenlijk vooral haar vader. Waarom kon alles niet gewoon blijven zoals het was? Verandering is sowieso het meest overgewaardeerde begrip dat er is. Na een tijdje te hebben rondgelopen zag ze een meisje met bruin haar in het zand zitten. Ze schraapte kort haar keel. "Bezwaar als ik bij je kom zitten?"
   


I solemnly
swear that I am up
to no good
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Re: Nice weather, huh? [Jayda]

vr maa 02, 2018 9:01 pm
we don't have the time to be sorry
so baby be the life of the party

Ze had een moeder, een vader en een zus. Zover was ze nog gekomen, zover had ze het een soort van begrepen. Maar ze kon zich niets van haar familie herinneren, niemand kon zich dat. Welke zieke geest dacht dat het verantwoord was om het geheugen van een groep tieners te verwijderen? Ze trok haar schouders op. Misschien zal het wel meevallen, dacht ze, misschien zal het niet zo erg zijn en zullen die opdrachten ook best meevallen. Ze wilde best haar "familie" ontmoeten, kijken wie ze zijn, of ze zich nog iets van hen zou kunnen herinneren als ze tegenover hen stond. Een zucht rolde over haar lippen. Het zal vast uiteindelijk allemaal wel meevallen toch?

"Bezwaar als ik bij je kom zitten?" De brunette schrok op toen ze een vrouwelijke stem hoorde. Ze draaide haar nek, om het meisje achter haar aan te kunnen kijken. Het was een mooi meisje, ongeveer haar leeftijd. Lang rood haar. Hoe zou zij hier allemaal mee omgaan? Rebeca toverde een glimlach op haar lippen en klopte naast haar op het zand. "Tuurlijk," antwoordde ze vriendelijk. Ze zag haar kans om eindelijk eens bevriend met iemand te kunnen raken en die wilde ze maar al te lief grijpen. Eenzaamheid was verschrikkelijk. "Ik ben Rebecca," stelde ze zichzelf voor..
rebecca
TAG: JAYDA

Hera
Hera
Admin
Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 02-03-18

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Re: Nice weather, huh? [Jayda]

vr maa 02, 2018 9:15 pm

   

   Dit was zowaar het eerste moment dat ze tegen iemand had gesproken. Waarom specifiek nu? En wat als ze de verkeerde persoon had uitgekozen? "Tuurlijk", had de brunette geantwoord. Had ze er nou bezwaar tegen dat het tienermeisje naast haar plaats wilde nemen? De vriendelijke lach en het klopje op het zand ontkrachtte deze gedachte vrijwel meteen. Soepeltjes nam ze plaats op het zand. Een kleine glimlach volgde. "Ik ben Rebecca," had het meisje zich voorgesteld. "Jayda, aangenaam," sprak de roodharige vriendelijk.
   


I solemnly
swear that I am up
to no good
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Re: Nice weather, huh? [Jayda]

vr maa 02, 2018 9:27 pm
we don't have the time to be sorry
so baby be the life of the party

Soepel ging het roodharige meisje naast haar zitten. "Jayda, aangenaam," had ze geantwoord. Even wist Rebecca niet wat ze moest zeggen. Hoe moest je immers een gesprek beginnen in een situatie als deze? Ze had geen anekdotes die ze zich kon herinneren uit haar leven hiervoor, als ze die überhaupt al had gehad. "Lekker weertje, hè?" zei ze daarom maar, met een ietwat ongemakkelijke glimlach. Ze had echt geen idee waar ze over moest praten met het roodharige meisje. "Sorry, een betere ijsbreker heb ik niet," zei ze lachend.
rebecca
TAG: JAYDA

Hera
Hera
Admin
Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 02-03-18

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Re: Nice weather, huh? [Jayda]

vr maa 02, 2018 9:50 pm

   

   Niks zo ongemakkelijk als een eerste ontmoeting. Helemaal als je zelf geen idee hebt van wat je allemaal te wachten staat. "Lekker weertje hè?" had de brunette met een ietwat ongemakkelijke glimlach gesproken. Hierdoor werd het ongemak wat de roodharige bevestigt. "Sorry, een betere ijsbreker heb ik niet," had ze lachend gezegd. Jayda kon niet anders dan een glimlach terug te geven. "Ik had zelf geen betere kunnen bedenken. Eerste ontmoetingen zijn altijd ongemakkelijk, maar in deze omstandigheden is het wel heel erg." Ze streek haar haren even glad.
   


I solemnly
swear that I am up
to no good
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Re: Nice weather, huh? [Jayda]

vr maa 02, 2018 9:55 pm
we don't have the time to be sorry
so baby be the life of the party
"Ik had zelf geen betere kunnen bedenken," antwoordde de roodharige met een glimlach. "Eerst ontmoetingen zijn altijd ongemakkelijk, maar in deze omstandigheden is het wel heel erg?" Rebecca glimlachte vrolijk terug, ze had het idee dat het met dit meisje (vriendschappelijk) wel iets zou kunnen worden. "Dus jij herinnert je ook helemaal niets?" vroeg ze. Een gevoel opluchting ging door haar heen. Het leek nog zo abnormaal dat niemand zich meer iets van hun verleden kon herinneren, dat ze toch nog even die conformatie nodig had. Ze vond het alleen een gekke vraag om zomaar even te stellen. Ze begreep het hele concept van het experiment nog steeds niet. Eigenlijk begreep ze sowieso maar heel weinig van haar huidige situatie. "Begrijp jij hier überhaupt iets van?" vroeg ze, lichtelijk wanhopig.
rebecca
TAG: JAYDA

Hera
Hera
Admin
Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 02-03-18

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Re: Nice weather, huh? [Jayda]

vr maa 02, 2018 10:19 pm

   

   "Dus jij herinnert je ook helemaal niets?" had het meisje gevraagd. "Begrijp jij hier überhaupt iets van?" klonk de ietwat wanhopige vervolgvraag. Jayda schudde haar hoofd. Ik hoopte dat jij me iets meer zou kunnen vertellen, maar ergens ook weer niet want dan had ik me heel dom gevoeld. Niet dat dat belangrijk is in deze situatie," ratelde ze. "Sorry. Normaal praat ik niet zo snel en veel hoor."
   


I solemnly
swear that I am up
to no good
Mitochondria
Mitochondria
Admin
Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 16-02-18
Leeftijd : 25

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Re: Nice weather, huh? [Jayda]

zo maa 04, 2018 11:54 am
we don't have the time to be sorry
so baby be the life of the party

Het roodharige meisje schudde haar hoofd, tot Rebecca’s spijt. Er moest een andere manier zijn om meer informatie te verkrijgen, in plaats van af te wachten totdat het experiment daadwerkelijk begon. “Ik hoopte dat jij me iets meer zou kunnen vertellen, maar ergens ook weer niet want dan had ik me heel dom gevoeld. Niet dat dat belangrijk is in deze situatie,” ratelde het andere meisje - Jayda - aan een stuk door. “Sorry. Normaal praat ik niet zo snel en veel hoor.” Rebecca grinnikte en keek het meisje vriendelijk aan. ”Ik denk dat iedereen zich anders gedraagt dan normaal, op het moment,” zei ze - schouderophalend. ”Hoewel ik moet zeggen dat ik me ook niet kan herinneren hoe ik me normaal gedraag,” gaf ze toe. ”Wat denk jij dat de opdrachten zullen worden?"
rebecca
TAG: JAYDA

Gesponsorde inhoud

Nice weather, huh? [Jayda] Empty Re: Nice weather, huh? [Jayda]

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum